Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Jun 2024 16:18:39 +0300

Tere!

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/03066 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Pirgu küla, Suve tee 7// 
9 (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub Pirgu külas Suve tee 
9 maaüksusele (katastritunnus 66801:001:0843) projekteerimistingimustega 
üksikelamu ehitusõiguse andmist. Taotluse ja eelnõuga saab tutvuda 
ehitisregistri vahendusel ja valla veebilehel 
https://rapla.ee/projekteerimistingimused. Ettepanekud palun esitada 
ehitisregistri vahendusel või valla e-posti aadressile [email-masked].

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27026496>  (menetlus nr: 
425244), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 05.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister